A cara "B" da música, na cara "B" da radio # The "B" side of music, on the "B" side of radio. Conducted by: André C. Pastor —Pequeno Monstro—.

mércores, 4 de decembro de 2013

Off Mental - programa 56

Stomu Yamashita  (Red Buddha. Egg Records, 1972)








































Quinto achegamento ao selo francés de música avanzada de finais dos 70´s, Egg Records.
  • CHRISTIAN VANDER - Wurdah Ïtah - BSO Tristan et Iseult (Egg Records, 1971).
       - Waïnsaht!!!.
       - Wlasïk Steuhn Kobaïa.
       - Sëhnntëht Dross Wurdah Süms.
       - Ëk Sün da Zëss.
       - De Zeuhl Ündarïz.

  • STOMU YAMASHITA - Red Buddha (Egg Records, 1972). 
       - As Expanding as.
  • VANGELIS - Entiends-Tu Les Chiens Aboyer? - BSO Ignacio (Egg Records, 1975)
       - Entiends-Tu Les Chiens Aboyer? (extracto).

Apresenta e conduce: Pequeno Monstro.
Emisión: Rádio FilispiM (Ferrol) & Rádio Kalimera (Compostela).



Pouco despois da edición do álbum Red Buddha, Stomu Yamashita adapta a ideia para a xira europea denominada The man From The East, teatro visual de tradición nipona "contemporanizado" por Stuma para a ocasión...


4 comentarios:

  1. Acabo de escotiar o programa.
    Aparte de interesante, relaxoume moito.
    Pode que o que menos me gostase foi o xaponés, ainda que no está mal.
    Vangelis nunca me chamou moito, nenbargantes, o 666 de Aphrodites´ Chil e unha xoia vangardista.
    E sí, costa crer que estivera Demis Rusos e, se me apuras, tamén o propio Vangelis.
    Ja,ja,ja.
    Un grupo que, en termos xerais, me parece interesante e me gusta moito.
    Aplausos para o teu programa. Non só este, todos en xeral.
    Saudos sintéticos.

    ResponderEliminar
  2. Teño que sintetizar un pouco os comentarios porque me enrolo coma unha persiana, pero si estes programas me obrigan a ouvir cousas que teño aí en carteira e que se non for por estes especiais non afondaría. Canto a APHRODITE´S CHILD, xa teño deberes, pois non escoitei o 666 e desexo sentir todas isas sensacións tan intensas... ;) Non son moito de VANGELIS, pero engancha este "Ignacio", realizado en 1975 fóra de todo o que se facía no momento, ao seu rollo... e o CHRISTIAN VANDER con toda isa imaxinería propia (a lingua inventada) en plan "Carmina Burana", moi interesante tamén...

    Apertas!

    ResponderEliminar
  3. Non son eu quen para decirte como tes que facer un programa.
    Só faltaría!
    Pero non estou nada dacordo contigo André cando dis que te lías moite.
    Eu creo que é unha parte moi importante do programa.
    Persoalmente, gústame que me den datos e que me digan porqué poñen un disco na radio e porqué ten interés para o que o poñe.
    Os discos, a música, a discografía de calqueira a temos "aquí diante", cun click.
    Pero que alguén nos "meta o berme" para investigar cun grupo ou estilo e algo que eu valoro moito.
    En música, me gustan os Porqué? dos nonos, ou de Mourinho. Ja,ja,ja.
    Apertas.

    ResponderEliminar

Comentando das vida ao blog. Obrigado!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...